Čím důkladněji vytvoříte popis svého vozidla, tím vyšší důvěru vzbudí popis u kupujícího a to znamená, že dostanete lepší nabídku na své firemní vozidlo. Ze zkušeností víme, že hlavně zřetelné obrázky popisovaných závad a nedostatků mají pozitivní vliv na cenu. Můžete vytvořit snímky interiéru i exteriéru. Zkušenosti kromě toho ukázaly: Čím nižší je minimální cena, tím více obchodníků dává nabídky. To lze připsat tomu, že jsou přesvědčeni, že mají vyšší šanci vozidlo získat, ačkoli ve skutečnosti je tato šance nižší, protože o koupi vozidla se zajímá více nabízejících.Zpravidla lze dosáhnout nejlepší ceny při prvním přihlášení vozidla do aukce. To lze připsat tomu, že obchodníci většinou nemají čas nabízet za totéž vozidlo vícekrát. Když získají názor, že minimální cena je napoprvé nedosažitelná, při příštích aukcích vozidlo ignorují. To znamená, že byste si už od začátku měli být jisti tím, za jakou cenu jste ochotni vozidlo prodat. Pamatujte! Autorola.cz je aukce. Můžete dosáhnout podstatně vyšší ceny, než je vámi stanovená minimální cena. Pokud chcete raději věnovat čas vlastním dovednostem a přenechat všechny starosti s prodejem firemního vozidla společnosti Autorola.cz, vyberte si naši službu Totalservice, při níž k vám přijde odborník na auta od Autorola.cz a vytvoří popis vašeho firemního vozidla. Více o službě Totalservice.
|
|